Socialcounter augustus 29, 2020

Je hebt dus je counter na bestelling ontvangen en je wilt hem teruggeven…

Dat kan, maar het verzoek tot terugbetaling moet binnen de 7 dagen na levering worden ingediend.

Ook wordt deze herroepingstermijn alleen toegepast op de “Social Media Counters” en niet op de “Custom Counters”, omdat deze laatste op maat zijn gemaakt. Alle counters hebben wel een garantieperiode van 2 jaar.

Recht van retour

Als je een bestelling plaatst via onze webwinkel en dit bij jou laat leveren heb je het recht om deze aankoop, onder bepaalde voorwaarden, te retourneren / te annuleren.

Wanneer alles in orde blijkt te zijn, kan je binnen de 7 dagen nadat wij jouw pakket hebben ontvangen een terugbetaling van zowel jouw aankoop als de kosten van de verzending naar jou toe verwachten. De kost van de retourzending is echter voor je eigen rekening.

Voorwaarden

  • Termijn: de retourzending dient binnen de 7 dagen na de levering te worden uitgevoerd.
  • Op afstand: het dient om een aankoop ‘op afstand’ te gaan. Wanneer je een product via de website reserveert en dit in de winkel komt afhalen (of omgekeerd) heb je géén aankoop op afstand gedaan.
  • Staat van het product: het product mag uitgepakt en gebruikt zijn. Hou er echter wel rekening mee dat beschadigingen aan zowel de verpakking als het product aanleiding kunnen geven tot een vermindering in het terugbetaalde bedrag. Indien het product zelf beschadigd of niet compleet is kan het niet zonder meer worden terug genomen. In dit geval bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn.
  • Uitzonderingen: Custom counters zijn op maat van de klant gemaakt en kunnen dus ook niet teruggenomen worden.

Tips

  • Telefoneren of mailen: indien je jouw product zou willen terug bezorgen neem je best eerst contact op met Henk. Zo kunnen we het snelst handelen.
  • Kom zelf langs: de vlotste manier om jouw retour af te handelen is zelf langs te komen met het product in de winkel. Zo kan alles snel en correct worden afgehandeld.
  • Let op met jouw verzending: je kan het pakket gewoon terug sturen. Zorg er wel voor dat je het pakket zo goed mogelijk inpakt en een bewijs van verzending vraagt aan de koerier, om eventuele problemen te voorkomen.